Mijn expertise

“Doel en doelgroep naadloos op elkaar afstemmen”

Bij Branding Strategie is kennis van de doelgroep heel belangrijk.

Mijn Specialisme is Millennial Parenting.

Ik weet wat de doelgroep beweegt, wat trends zijn, waar ze te vinden zijn en op welke tijdstippen. Daarnaast heb ik veel kennis van overheden, maatschappelijk middenveld en hybride organisaties waardoor ik voor jou makkelijk acquisitie kan doen wanneer jij een dienst hebt die past bij deze organisaties. Bijvoorbeeld: Het stimuleren van beleid rondom het opnemen van partnerverlof, het inrichten van werkplekken conform voedingsrecht en het optimaal inrichten van het werkklimaat voor high potentials zodat zij ook na het krijgen van kinderen maximaal kunnen excelleren.

Op tal van terreinen kan ik meedenken. Bij een expert status hoort media aandacht, daarom hieronder een overzicht van literatuur waar ik in ben verschenen met mijn kennis over Millennials of interviews die met mij zijn gedaan.

Inez Groen en Jeroen Boschma schreven in 2010 het boek Generatie Einstein waarvoor Rebecca is gevraagd om haar kennis te delen over Millennials. Zie: https://www.bol.com/nl/f/generatie-einstein/39088358/

Robin van Tilburg schreef in 2020 zijn boek Kickstart je Vaderschap waarbij hij Rebecca heeft gevraagd om mee te sparren en mee te praten over de inhoud van zijn boek vanuit haar expertise. Het is een mooi boek geworden: https://vadermagazine.nl/het-boek/

BNR Nieuwsradio interviewde Rebecca meerdere mailen over de doelgroep Millennials, in het bijzonder de verschillen met de generatie Babyboomers en Generatie X.

Ook Amerika wist Rebecca te vinden, waar Eve Rodsky van Fair Play Life samen met Reese Whitherspoon werkt aan een gelijkwaardige samenwerking tussen ouders in een relatie. Rebecca werkt mee aan het tweede boek van Eve en helpt haar om haar boek Fair Play in Nederland op de markt te krijgen. Meer info: https://www.fairplaylife.com/

Vivian Acquah interviewde Rebecca als expert in haar online panel over hoe we de loonkloof tussen mannen en vrouwen in Nederland kunnen dichten: https://blog.ilife.nu/live-broadcast-hoe-kunnen-we-de-loonkloof-tussen-mannen-vrouwen-verkleinen/2020/02/ zie ook de LinkedIn pagina ‘Let’s Humanize The Workplace’ van Vivian Acquah voor meer informatie over haar geweldige online panels.

De Nederlandse Vrouwenraad vroeg Rebecca mee te praten namens Millennial Parents over de werk en zorgverdeling voor vrouwen en mannen in Nederland: https://www.nederlandsevrouwenraad.nl/html/index.php?alineaID=1524 Ook kun je hier direct naar de after video van Rebecca.

Rebecca werkt tevens samen met Layla Cremer aan het op de kaart zetten van de term ‘Vierde Trimester’ met als doel om in Nederland meer draagvlak te krijgen voor zorg voor de moeder na de bevalling: https://podcastluisteren.nl/ep/Mamaen-De-Podcast-05-Het-belang-van-moederzorg-in-de-kraamtijd-met-postpartumbehandelaar-Layla-Cremer

Tot slot een leuk weetje: In december 2020 staat Rebecca in de Kek Mama! Niet met een eigen interview, maar met een interview over haar gezin voor de Kek Papa. Leuk! Meer over Kek Mama zie: https://www.kekmama.nl/ of volg op Instagram.

Aan alle kanten druk met Millennial Parenting dus! Wil jij nou ook meer weten over deze doelgroep? Rebecca is voor organisaties ook beschikbaar voor organisatie advies.